torstai 18. helmikuuta 2016

18.2.

Mulla oli tänään se psykologi. Harmi vaan, että työterveys kattaa ainoastaan kolme kertaa, mutta sekin on parempi kuin ei mikään. Ja en ehkä kuitenkaan halua pidempiaikaisempaa terapiaa. Se kyllä ehdotti, jos menisin taas sinne terveysneuvontapisteelle käymään.

Se oli yllättävän mukava ja juteltiin vähän mun taustoista ja nykytilanteesta. Totesi, etten todellakaan ole työkuntoinen ja ehdotti sairaslomaa maaliskuulle... Mua vaan ahdistaa olla sairaslomalla, tunnen olevani todella huono työntekijä. En kertonut sille kylläkään kaikkea, esimerkiksi sh-ajatusten palaamisesta, koska pelkään, että jotenkin työnantaja saa tietää asiasta.


Kävin isän kanssa kaupoilla pitkästä aikaa ja sitten me mentiin syömään. Mun piti käydä tänään opolla kyselemässä prelistä, mutta laitoin sen sijaan Wilman kautta vain viestin. Kävin siellä psykologilla ja kotiin tultuani makasin sängyssä varmaan kolme tuntia. Sitten käväsin kaupalla, katselin O.C.:tä ja juttelin miehen kanssa.

Ostin hetken mielijohteesta popcornia ja Pepsi Maxia. Söin poppareita, mutta tuli todella huono olo. Mun tekisi mieli mennä oksentamaan, mutta tiedän, että jos teen sen niin tulen olemaan todella pettynyt itseeni. Ja tiedän, että jos ajattelen oksentamista, oon niin heikko, että mun on pakko tehdä se. Joten yritän ajatella jotakin muuta.

Ajattelin kysellä huomiselta lääkäriltä mahdollisuuksista päästä verikokeisiin kilpirauhasarvojen takia. Haluaisin vaan varmistaa, ettei mulla ole mitään vajaatoimintaa ym., koska pelottavan moni oireista täsmää. Tein jonkun testin, jossa sanottiin, että testi kannattaa pyytää jos 10 kohtaa täsmää ja mulla täsmäsi 18. Toivon, ettei mulla ole mitään kilpparivaikeuksia, mutta on hyvä ottaa selvää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi. Asiamattomia viestejä ei julkaista. :)