maanantai 22. helmikuuta 2016

Pää hajoo!

Taas on maanantai. Viikonloppu kului nopeasti ja aamulla mies lähti taas kouluun. Mä menin takaisin nukkumaan.

Mua masentaa ja ahdistaa. Koulu stressaa. Huomenna on englannin preli, minne pitäisi käydä ostamassa eväitä. Matematiikan opettajalle laitoin viestiä ja kysyin kokeiden tekemisestä, johon vastaus oli: Oletin, että et suorita kurssia.

Vittu, kiva kun sä oletat asioita, ilman, että kysyt multa tai esimerkiksi opolta mitään. Vittujen vittu. Pakollinen kurssi, johon mun pitäisi tehdä koe parin päivän sisällä, että pääsen kirjoittaan??? Ja se on jo maksettukin, koko paska. Vittujen vittujen vittu. Ja sä menet olettamaa, että mä en halua suorittaa sitä kurssia??? Luuletko, että mulla on rahaa lahjoittaa YTL:lle??? Vitun mulkku. Ottaa päähän niin paljon, ettei mitään rajaa, enkä edes tiedä mitä teen. Ei ole mitään motivaatiota käydä koko koulua enää.

Vitsi, että mun tekisi mieli vaihtaa paikkakuntaa. Ottaa kimpsuni ja kampsuni ja lähteä jonnekin toiselle paikkakunnalle. Mutta kun on työt. Ja on koulu. Ja on kaikki niin kesken, eikä ole rahaakaan. Nyt mua ahdistaa, se, että tarvitsen ne kaksi yo-kirjoituskertaa, että mun tuet pysyy, enkä joudu makselemaan miljoonia takaisin. Taidan soittaa sinne tänään ja jäädyttää mun tuet loppuvuodeksi. Oon niin nurkkaan ahdistettu.


Se lääkärikin on todella outo. Kävin siis siellä perjantaina ja se laittoi mut samantien kilpirauhaskokeisiin. Olin huono potilas ja lueskelin netistä, että syöminen ennen koetta ei haittaa (vaikkakin voi laskea tuloksia), mutta unirytmillä olisi suuri merkitys, sillä TSI-arvo on korkein aamulla, heräämisen jälkeen. Ja mulla kun unirytmi menee niin, että saan unta aamuyöllä ja herään aikaisintaan keskipäivällä. Mainitsin tästä lekurille (viitaten siis verikokeisiin) ja se kirjoitti mulle melatoniinia. Lisäksi vaikka psykologi sanoi, että suosittelee yli kuukauden sairaslomaa, koska oon niin rikki, niin hän kirjoitti mulle viikon verran. ARGH. En uskoisi, että kyseessä on yksityinen lääkäri.

Vittu. Ihan oikeesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi. Asiamattomia viestejä ei julkaista. :)